Aquesta convocatòria està adreçada a totes aquelles companyies i associacions que treballin, ja sigui de forma amateur, semiprofessional o professional qualsevol disciplina teatral i escènica (musical, experimental, clàssic,…).
La Farinera del Clot obre termini del 8 al 22 de febrer del 2012 (ambdós inclosos) per rebre projectes que optin a una de les 3 places de contraprestació en el camp de les arts escèniques. Aquestes 3 places van dirigides: 2 a muntatges per a públic adult i 1 per a muntatges infantils/tots els públics.
Les CONDICIONS que s’ofereixen són les següents:
- 3 mesos d’assaig en els espais disponibles del Centre Cultural. Des del mes de març al mes de maig de 2012.
- Estrena absoluta de l’espectacle a l’Auditori del Centre Cultural amb capacitat per a 180 butaques. Aquest fet implica que no s’acceptaran muntatges que ja hagin estat estrenats, que tinguin data d’estrena ja compromesa o bé work in progress.
- Ingressos per a la companyia en funció del públic assistent.
- Assessorament tècnic (so i llums) durant el muntatge, assaig general i representació.
- Assessorament i suport en el disseny i la difusió de l’espectacle.
Totes les companyies que es presentin a la convocatòria han d’assumir el compromís de realitzar el projecte i estrenar-lo en les mateixes condicions que l’han presentat. En cas que no sigui així o que el projecte no s’acabi duent a terme, la companyia haurà de recompensar el Centre Cultural pels assajos realitzats i pel compromís no assumit.
L’equip de programació del Centre Cultural es posarà en contacte amb les companyies que entrin a formar part del projecte a finals de febrer del 2012 per establir un calendari de treball. Totes les companyies inscrites rebran la resolució de la convocatòria via correu electrònic.
Per optar a aquestes places cal ENVIAR UN DOSSIER amb la següent informació:
- La fitxa tècnica que us adjuntem i que podeu descarregar a https://farinera.wordpress.com/wp-content/uploads/2011/02/fitxa-arts-esceniques1.doc
- Un calendari de treball adaptat a tres mesos i les necessitats d’horaris i espais (tipus de sala, necessitats respecte als assajos, etc.)
- Un currículum de la companyia i dels integrants de la mateixa si escau
- Necessitats tècniques: si es disposa d’una persona que s’encarregui del tema de so i llums o bé es necessitarà el suport del Centre.
- Materials de creacions anteriors si es creu necessari com a material de referència
- Qualsevol altra consideració important a destacar
Es valorarà:
- Que la proposta-idea de treball sigui de creació pròpia, inèdita i en llengua catalana.
- Que la tècnica de l’espectacle sigui compatible amb l’espai i material de l’Auditori.
- Que el calendari d’assaigs sigui compatible amb les disponibilitats d’espais del Centre.
- Que la companyia compti amb tècnic propi.
Es valoraran tant espectacles que provinguin de companyies professionals com espectacles ideats per companyies amateurs.
La Comissió d’Avaluació formada per personal del Centre i professionals independents descartarà propostes que incloguin continguts racistes, sexistes, homòfobs o que vulnerin els drets de les persones.
Els dossiers s’han d’enviar en format .pdf o .doc a: ccfarinera@gmail.com i cal indicar a l’assumpte del missatge. ‘contraprestacions + nom de la cia’
Per a més informació: 93 291 80 80 / ccfarinera@gmail.com i https://farinera.wordpress.com/
Informació tècnica dels espais a https://farinera.wordpress.com/category/caracteristiques-tecniques/
El Centre Cultural es reserva el dret de modificar qualsevol dels paràmetres esmentats.